Zynbgvn Ya kızlar daha 13+5 im hic göğüs ucum yoktu ama birden çıktı ve basından beri cok acıyor . Ara ara şiddetli sızlıyor bu akşam bi bakayim dedim meme ucunda yarık gibi şeyler olurmus. Ne yapmalıyım böyle olan var mi
Yelz_91 Zynbgvn lansinoh krem süreblirsin canım , kantoran yağı , zeytin yağıda olablir…. be gümüş göğüs kapak iyi gelecektir
BusraDevlet83 Zynbgvn Benim de son zamanlarda kaşınıyor. Çatlıyor herhalde. Sizin erken başlamış. Ilk olarak doktorunuza danışın ne yapacaginizi. Ben Lansinoh’un meme ucu çatlak kremini aldım kullanıyorum.
Behll_drl Zynbgvn ben 12+4 üm deli gbi kaşınıyor göğüs uçlarım🤦🏼♀️ evde hindistan cevizi yapı vardı sabah akşam onu sürdüm ve zeytinyağı. İyi geldi şimdilik geçti çatlama fln olmadan