Aslında bu süreci yaşarken bebeğim gelişti kese büyüdü kalbi duyuldu progestan başladık ama ben stres oluyorum her lekede eğer artar ve rengi değişirse düşük bu şekilde devam esip kesilirse yerleşmedir dediler.
inşAllah Rabbim herkesin bebeğini sağ salim kucağını almayı nasip eder