Papatya24 cnm bnmde bir pıhtılaşmadan bebeğimin kalbi durmuştu.bn aynı sebepten 2.yide bişey olmasını göze alamam dedim doktora. Nerde ne yaptırmam gerekiyorsa bir şekilde yaptırayım dedim. İlkde üniversite tahlilleri yapmıyor diye bnm doktorum 2. Düşüğün olduğunu söyle demişti. Biz öyle yaptık, sonuçların çıkmasıda 2 ayı buluyor. Sonuçlar cıkar cıkmaz coraspirine başlamıştım, hamileliktede beraberindede iğneye başladım.şimdi çok şükür 27+3 olduk.