kızlar merhaba, yaklaşık 3 hafta sonra doğumum var. istanbul anadolu yakasındayım. özel hastaneye gidiyorum. doğumda yanımda refakatçi olarak bir kişi kalabiliyormuş. annem kalacak. ama kafama takılan şu; babası bebeği görebilecek mi?(uzaktan da olsa) başka yakınlar odaya girmeden görebiliyor mu yoksa kimseyi mi almıyorlar. yeni doğum yapanlar yorum yapabilir mi nasıl bir süreç? çarşamba kontrolüm var soracağım ama kafama takıldı 🤔