Hulyafuat canım Bnde sürekli enfeksiyon oluyor.kokusuz,kremsi bı yapıda aynı benimde.bol bol su iç.bana da o ilaçtan verdi doktor her seferinde. Yanında infex diye bı ilaç da verdi.insallah bişey olmaz korkma sen ama bol bol su iç.benim artık üç lt geçiyor içtiğim ama nafile..doktor ilaçlar ve su içerek atabilirsin dedi bana enfeksiyonu