Aykal glstners 13+1 deyim tuttum ve hiç zorlanmadım çok güzel geçti böyle devam ederse hepsini tutucam inşallah
Mrv__ glstners ben bugün tuttum ama bayılacak gibiydim tansiyonum felan düştü o yüzden yarın tutmayı düşünmüyorum.. Allah affetsin baya zorlandım ben😞
Kocaeli41 glstners 36+4üm doktorum önermiyorum susuz bırakma vücudunu dedi tutmadım bu gün ama bi denemek istiyorum kararsızım 🤷🏻♀️
Mcbh Yucelinannesi01 bende tam 26+4 günlüğüm tuttum hamdolsun sorun yok aynen devam inşallah Allah kabul etsin
glstners smyye-12 benim daha mide bulantım var ve sürekli kusuyorum tutamam zor bi hamilelik geçiriyorum malesef 😔
smyye-12 glstners tabiki zorla olmaz kendinize ve bebege zarar vermektense tutmamak mantıklı sonra kaza yapariz ins😊
mertinannesii Bhrdrgn bnde 31 haftalgm bn zorlnmadm ama kormyrm bebege bşy olr die ama tutyrm gece guzşce beslendm
Glshhrn Ben 15+5 im tuttum sadece son saatlerde sağ kasığıma ara ara kramplar girdi onun dışında bir sorun olmadı kızlar allah kabul etsin
Aygul01 glstners zor değildi benim için. Çok rahat geçti bide o kadar ayakta kaldım bugün. Sıkıntı olmadı yani çok şükürler olsun Rabbime☺️