Keremeral Kızlar merhaba 15 mayıs için sezeryan tarihi belirlemiştik bebeğimin gelişimi 10 gün önde gidiyor 15 mayıs 38+2 oluyor daha öncesinde de sezeryan olan var mı küvöze girdi mi bebekleriniz..
ikicocuklubiranne Keremeral 37+3 zorunlu Doğuma alındım. Oğlum benden önce odadaydı. Bebişe bağlı bir durum :)
Deletedmom317 Keremeral banada 38 nci jaftada aliriz dedi. Kuveze girmez bence 39 40 cok gec zaten cocuk kendi dogar
Keremeral Ruveyda_ doktorumla alakası yok benim kalbimde doğuştan delik var ve çarpıntım çok oluyor büyüdükçede arttı gelişimide önde olduğu için öyle karar verdik
Deletedmom327 Doktorum beni de 38 de alacağını daha fazla beklemeyeceğini bebeğin beslenemedğini söyledi.salı günü kontrolümüz var ben 39 kadar beklemek istediğimi söyleyeceğim ama doktorlar tabiki daha iyisini bilir ne der bilmiyorum
-fv- Keremeral 6 Nisan’da 33+2 deydim ve 28 haftaya uyumlu doğum yaptım..960 gram doğdu 900 e düştü ertesi gün hala küvezde sağlığı iyi ama sütü sindiremiyo diye sorun yaşıyoruz bir birbuçuk ay durcak en az..
Angelintheurfa Şu anda hastanedeyim36. Haftadayım doğumu durdurdular ama dr haftaya alırım dedi. Biraz kilo da gerilik var bende tedirginim ama . Sizin 38 gayet yeterli bence oyüzden endişelenmeyin
Seymabebgm Keremeral evet 37 hafta sonra bebek gelisimi hemen hemen tsmamliyor demisti doktor bizmde 1 hafta ondrn bana da dogum.icin 30 nisan gel dedi 30 nisan ds 37 +6olcm
Ayse_58 Keremeral benimde 15 mayıs doğum 38+1 oluyoruz bizde canım ben ilk çocuğumuda 38+1de doğum etmiştim