2-3 saattir sürekli tuvalete gidiyorum, çok su da içmedim. Normalde bu kadar sık gitmem. Ama su renginde, idrar rengi değil. İki gündür de ağrım vardı. Henüz beş aylığım. Suyum geliyor olabilir mi? Kimseyi telaşlandırmak istemiyorum. Doktoruma ulaşamıyorum maalesef. Su böyle mi gelir?