Bu sanırım benim! Bende 9. Haftadayım. Bu hafta bulantıların seyri yüksek olabilir. O yüzden doktorunuza danışıp ilaç kullanmanızı tavsiye ederim. Eğer mide yanmanız varsa soğuk süt epey iyi geliyor. Limon suyuna bir miktar şeker katıp tüketmeyi önerdiler bulantıyı kesmek için fakat gastritim var. Ben prilam kullanıyorum şu an tek kurtarıcım kendisi.