Aysen2709 canım merhaba bende yeni 3 gün önce yaptım doğum 38+5 olarak , benim de plasenta yaşlanmam vardı dediğin gibi benek minyon olacak dersi hep doktorum çok takardım .
Bebek kilo almamaya başladı son 1 ay resmen sabit kaldı hep o kilosu , ve doktorumda ben de deli gibi normal doğum isterken, bu kilo alamama yüzünden; doktorumun kibarca anlatmasından anladım ki , bebek aslında artık alınmalı , neyse ki doktorum normalci olduğundan; çatıma bakıp , Sen eve git 2-3 gün yorul gel, açılman olursa inş normal yoksa lütfen her duruma hazırlıklı ol , almam gerek bebeği nasılsa almıyor kilo, hem hafta olarak da 38 doldu zaten dedi ,
2250 gr doğurdum çok çok üzülerek , ama hep ne yapayım artık kilo değil ama doğum yöntemi için gayret hala edebilirim dedim , 2 gün boyunca sıcak su duş aldım hep oturdum sıcak suya ördek gibi , 1.30 saat yürüyüş , ördek yürüyüşü yaptım , hurma yedim , pilates hareketleri derken , açılmam başladı sancımla gece 1 gibi , 7 de epidural ile dogum yaptım , dayanamadım acıya ben açılmam 4cm ken bile , sezaryen olmaktansa böyle olsun dedim ben epidurali kabul ettim .
şimdi herkes hiiiç takma kiloyu zayıf çocuk hemen toparlar aksine diye moral veriyor inşallah öyle olur diyorum