36+6 idim . Kontrole diye gelmiştik. 2 haftalık gerilik 3 e çıkmış. Tansiyon da 13. 9 çıkınca alalım hemen dedi doktorum. Apar topar 4 de girdim sezaryene. Kızım kuvoze alındı, solumum sıkıntısı yok ama 2060gr doğduğu için. 1 hafta kalır dediler. Dua edin bize , mübarek günün yüzü suyu hurmetine . Sütüm de gelmedi daha