Merhabaa oncelikle herkese hayirli ve bereketli ramazanlar diliyorum🤗 Hamileligimin 3.cu ayi yaklastiginda kol altimda yaz bezesi gibi bir sislik cikti. Doktorum lipom oldugunu,hamilelikten sonra gecebilecegini soyledi. Hamilelik sirasinda basina bu tarz bi olay gelen var mi???