Esraumit Arkadaslar ben 24 gunde bir mutlaka adet olurum.adet olmadım 4 gundur tam 28 oldu.yani tam 4 hafta 13 martta en son adetim.idrarda yaptım gün aralıklı 5 test yaptım cıktı.az once hastaneden geldim doktor ultrasondan baktı ve kese yok ama kana bakalım dedi.ama siz cok erken davranmışsınız dedi.ee bu durumda nasıl idrarda cıkıyor o zaman ve gecikmemde var sonucta ve idrardq ne zaman yapsam çıkıyor.halsizim göğüslerim ağrıyor midem ekşiyor ilk defa.biz hastane için erken mi davrandık acaba yoksa yokmu içimde korku var 😥
betulyuksel Esraumit benimde adetim düzenlidir 3 gün sonra gittim bende kese gözükmemişti daha küçükse kese gözükmez dedi seninde ondan gözükmemiştir endişelenme canım bi sonraki gittiğinde gözükür inşallah🙏🏻
DeryaKaragc Esraumit geç döllenme olabilir canım ben adetime varken test yaptım çıktı sonra kan testi verdim kanda hamilelik çıktı ama kese hamilelik değerin 1000 i geçince görünüyor beklmek lazım önce kese görünüyor sonra bebek ve kalp atışı sırayla hepsi
nurvale Esraumit merhaba bende hamileliğimi erken dönemde farketmiştim.Sağlık ocağında kan testi yaptırdım.Hcg değerim düşük çıktı.Aile hekimi moralimi bozmuştu.Daha sonra kadın doğum doktoruna gittim.Biraz bekleyelim.Tekrar kan testi yaptırırız dedi.2 gün sonra tekrar kan testi yaptırdım.Hcg yükselmeye başlamıştı.1 hafta sonrada kese gözüktü.O yüzden sabırla bekleyin derim.
Esraumit ElifKarata Tugceeee Tugceeee seymen Tugceeee betulyuksel DeryaKaragc nurvale Sinemelik SevDin Esraumit Esraumit Yesimmm93 biiiidamla Yesimmm93 EbruTozarKanat SevDin hanımlar hamileyim sonuç çıktı değerim 750 😄 kesenin gorunmeyeceğini biliyordum sadece doktor cok erken dedi gebelik için yanılma payı olabilir dedi ona bozuldum acıkcası
Tugceeee Ben 3 haftalıkken öğrendim ama 5. haftaya kadar bekledim doktora gitmek için, 5+3 te keseyi gördük, 6+3 te kalp atışını duyduk. İlk öğrendiğim gün beta hcg 130 çıkmıştı. Sizin kaç?
seymen Testte çıktı mı? Bi kaç gün daha bekleyin bence sonra tekrar evde test yapıp ona göre tekrar doktora gidersiniz.
Tugceeee İlk başlarda gebeliği netleştirmek için 2gün aralıklarla kan tahlili yapıyorlar, 2günde 2katına çıkması gerekiyor beta hcg nin
Esraumit nurvale benm adetm zaten gecikti ve idrarda da 5 testte hemen cıktı kanda olmasa idrara gecmez ki 5 testte yanıltıyor olamaz
Sinemelik Esraumit Bende ilk öğrendiğimde böyle demiştim yok mu acaba beta hcg de çok yüksek değil diye.. ama daha çok erken korkmayon bende 3-4 hafta arasında öğrenmiştim.. bir iki hafta sonra gidin dr a kese görünür inşallah o zaman..
SevDin Esraumit ben daha reglim gecikmeden şüphelenmiştim reglime Gün kala evde test yaptım pozitif çıktı 😍 ne olur olmaz diye regli günümü bekledim olmayınca doktora randevu aldım çok şükür hamileymişim siz nasıl istiyorsanız öyle yapın erkenmiş geçmiş takılmayın böyle şeylere rabbim gönlünüze göre versin inşallah 😊🙏
Esraumit SevDin çok tesekkur ederim yaa içimi rahatlattnz hem adet olmadım 5 gun gecti hemde 5 testte anında cıktı idrarda cıktıysa kanda mutlaka cıksr değil mi?
Sinemelik Esraumit Korkma var olduğunu gösteriyordur kan tahlilin dr lar özellikle 5-6 haftadan sonra gelin diyorlar ki dış gebelik kimyasal gebelik yada kesenin oluşmaması gibi durumları görelim diyorlar o saate kadarda zaten hamilesin demiyorlar keseyi ve bebeği görmedikleri için o yüzden sen güzel düşün ki güzel olsun.. bana da öyle yaptı iki hafta bekletti bende gerilmiştim ama bak şimdi şükür bebeğim tekme atıyor😂 korkma sen panikleme daha çok yeni çünkü..
biiiidamla Esraumit canm ben şuan 5+6 haftalık gebeyim bende 3 haftalık ilken kan tahlili ile öğrendim .öğrendiğimde 3 haftalıktı.ve geç döllenme ile olmuş.eger adetin düzenli ise bence gebelik var.içini ferah tut.hakkında hayırlısı cnm
Yesimmm93 Esraumit bu arada korkma neden korkuyorsun kan tahıllı ver acilde 2 saate çıkıyor zaten sonra iki gün sonra yine ver hiç bir skntı olmaz Allah’ın izniyle ☺ Benim 39 çıkmıştı ilki sonra 109 dahada yapmadık kan testı kesenın gözükmesini bekledik 🙏
EbruTozarKanat Esraumit kuzum korkma testte erken olduğu için ultrasonda görünmez. Ben de adetimden 1 gün önce test yaptırdım çıktı 1 hafta sonra gittim dr a. Kese hemen oluşmuyor biraz bekle görecektirsin keseciği 😍😍