Psikolog-anne Kızlar merhaba. 28 haftalık gebeyim çok zorlanıyorum resmen nefes alamıyorum. Benzer durumlar yaşayanınız var mı? Kendimi böyle patlayacak gibi hissediyorum aldıgım nefes resmen vücuduma yetmiyor
Kbrakbra Psikolog-anne 31 deyim aynı durumdayım birkaç haftadır, bebek büyüdükçe nefes alamiyrm kaburgalarim aciyor
Busimss Psikolog-anne nefes almam da daha bir sıkıntı yok ama bende patlayacak gibi hissediyorum ve oglusum baya bi geriliyor sertleştiriyor karnımı hele yemekten sonra semsert oluyorum
Psikolog-anne Kbrakbra aynen öyle patlamak üzereyim o kadar zor nefes alıyorum ki eşim yan odadan nefes alıp verişimi duymuş sanki boğazını sıkıyorlar diyor cidden öyle 🙄🤣
Psikolog-anne Busimss benimde erkek son bir kaç gündür oluyor o patlama hissi bende. Önceden yoktu sadece nefes darlıgı vardı🙄 sanırım git gide agırlaşıyoruz 🤯
Psikolog-anne __meczup__ sorma ya🤣 birden böyle oldum bir hafta içinde falan. Çok etkiledi beni o yüzden karnımda iki haftadır falan çıktı öyle gözle görülür bir karnım yoktu cok etkiledi beni psikolojik olarak ondan dolayı belki bu nefes darlıgı diye düşünüyordum ama demekki diyaframla ilgili 🤣
Psikolog-anne hilal_yener seninki çokmuş benim daha yeni başladı 🙄 korona muhabbeti olmasa gidip hastanede hava bağlatacagım o derece 😊
Psikolog-anne hilal_yener dogrudur bende gitsem takarlar o moddayım ama idare etmeye çalışıyorum özellikle yemekten sonra daha çok oluyor bende de
Psikolog-anne hilal_yener çok zannetmiyorum ona dikkat ediyorum ama olabilir tabikide, :) mesela bugun oruçluydum sadece corba içtim ve biraz salata hemen tıkadı, suyu bile azıcık içmiştim ona ragmen
Psikolog-anne hilal_yener çok zannetmiyorum ona dikkat ediyorum ama olabilir tabikide, :) mesela bugun oruçluydum sadece corba içtim ve biraz salata hemen tıkadı, suyu bile azıcık içmiştim ona ragmen