Kizlar yeni gebeyim ve cok üşüyorum icimden de atesli olduğumu hissediyorum disariya bu ates cikmiyor pek . Tecrubesi olan var mi yeni kan idrar testi verdim . Birde elli kilonun altindayim kirkdokuzum . Normalde de kolay usuyebilen biriyim ama endiseleniyorum biraz .