Kızlar merhabalar ben gecen hafta doktora gıttım tam 20+0daydım 19. Haftamda kasıgımın sol tarafına bır anda cok sıddetlı bır agrı gırmıstı cok korkmustum on on bes dakıka sonra hafıfleyıp gecmıstı doktora onu soyledım bana bebegın ters dondugunu bası asagıda oldugu ıcın rahıme baskı yapabılecegını ama korkulacak bısey olmadıgını soyledı ara ara agrı olabılır gıbı konustu sızde kesınlıkle ılk doktorunuza danısın ama belkı benım durumumu yasayan vardır aranızda yınede fıkır olsun sıze de