DeryaKaragc Bugün sabah bir uyandım kasıklarımda ağrı var pek önemsemedim daha sonra karnımda değişik bir ağrı hissettim karnım içten bir acı vardı çizgi çizgi yırtılıyordu sanki 15 dk filan sürdü sizde de böyle ağrılar oluyor mu doktora gitmeli miyim ??
Aysealty DeryaKaragc büyümeye basladıgı için oluyormuş cnm bendede olmustu doktoruma sormuştum sanki karnımın içinde yara varda yanıyomus acıyomus gibi oluyordu
Minnosunannesi DeryaKaragc o ağrılar oluyor canım alış 😊 bana ilk olduğunda niyetimi çarptım acaba diye kendi kendimi yemiştim nefes alsam sızlıyodu. Ama Rahim büyümesiymiş
DeryaKaragc Aysealty evet canım ilk defa oldu korktum sanki karnımın içinde yara varmış gibi çok doğru bir tabir oldu
Aysealty DeryaKaragc bende çok korkmustum zaten 2-3gün arada oldu öyle sonra geçti çok şükür inş seninde hemencik geçer Ama bende kasık agrısı olmamıstı sen yine kendi doktorunada danış cnm