Ozgeeee2504 canim bende 39+4 dun gece adet sancim oldu duzensiz ara ara ve gun boyu cok halsizdim su an tekrar ara ara adet sancisi gibi agri oluyor ama nisan gelmedi henuz bakalm artarmi azalrmi bende bilemiyorum ya pazartesi kontrlm var o gunr kadar kendi kendine gelsede suniye gerek kalmasa saglikla kucagimiza almayi nasip etsin Rabbim