Akin59 benim saat başı bir tüp kan ve idrar alınıyor toplamda 3 sefer olacak bu işlemler. İlki açken alındı kan idrar ikincisi şekerli içecekten sonra şimdi son vericem ve biticek sanırım biraz detaylı bakılıyor bu sebeple fazla ücret alınmış olabilir