Merhaba son adet tarihime göre 4+6 hamileyim. Pazartesi hcg degerim 212 çıktı bugun ise 1388 çıktı. Bugun lavobada peçeteye silindiğimde önce kahverengi daha sonra pembe akıntı gelmeye başladı. Fakat çamaşırımda birşey yok sadece peçeteye geliyor. Doktor progestan başladı. Böyle bir durum yaşayan var mı?