Bnde 33 haftalik hamileyim ama hamileliğin başından beri var.Bol su içmek lazım içtiğim halde halen idrar testinde hafif enfeksiyon çıkıyor sanırım kişisel bünyemizle alakalı bazı insanlarda ne yapsak da olmuyor .Özellikle üşütmek daha da tetikliyor taharet suyunu ılık kullanmak lazım soğuk su çok fena artırıyor maalesef .Bende kac kez antibiyotik kullandım bıraktığım an 1 gün bile suyu eksik içsem hemen kasıklarda ağrı yanma hissediyorum…