Canım benim adetim 15 gün geçildiği test yaptığımda 35 çıkmıştı geç döllenme dediler şuan 28 haftalık olduk çok şükür 🙏 çünkü zaten 35-40 günde bir adet oluyordum.önemli olan değerin yükselmesi.içini ferah tut. Tekrardan test yaptır bence yükselmiş mi diye 3 gün sonra falan