Kubra_s Kızlar 33+5 teyim ara sıra batma hissi ve adet sancısı gibi agrı oluyor günde 3-4 kez oldugu oluyor sizde öylemisiniz 😕
Kismett Kubra_s 32 haftaliğim bende de oluyor. Yalanci sancilar baslamistir. Tabi suresi ve sıkliklarini kontrol etmekte fayda var.
Songulkaya Kubra_s bende 32+3 günlüğüm surekli karnimda bir tarafa toplaniyor ve bazen de kasıklarim da kisa sureli batma hissi oluyor. Sanirim normal yalancı sancı dedikleri bu mu oluyor acaba
Aslalby Kubra_s ya ben 27 +3 haftalık hamileyim bende de aynı şekil oluyor çok erken değil mi 😔 erken doğum mu acaba
1Heyv Kubra_s yok sormadım valla normal değilse bile bende siğil vardı ondan olabilir. Ama bebek baskısından diye düşünüyorum. Çünkü öyle olunca kasıklarımın sert olduğunu hissediyorum
Kubra_s 1Heyv zumra2020 Songulkaya Emk5341 Kızlar doktora sordum normal bunlar yalancı sancılar kendini doguma hazırlıyor vücut dedi salıda randevum var zaten 🙏🏻
Kubra_s Songulkaya demek ki bu oluyormuş canım bendede toplanıyor sertleşiyor sonra bianda sert vuruyo
Emk5341 Kubra_s benim de sancım oluyor ama belden giriyor benimki. Geçen gün ve bugün oldu. Acaba yalancı sancı mı bu da? 33+1deyim.
zumra2020 Kubra_s ayy neyse biraz olsun icim rahatladi kasiklarimda akşamdan beri adet sancısı gibi ağrı vardi çünkü. Teşekkür ederiz canimm❣
Songulkaya Kubra_s teşekkür ederim bilgi verdigin icin canim 😊😘 hepimiz sağlıcakla kavuşalım bebeklerimize inşallah