Arkadaşlar şu anda hastaneden yazıyorum.plasentam rahme yakın bi yerdeydi hamileliğimin başından beri maalesef bu haftaya kadar da yukarı çakmadı. sabah kalkınca kan geldiğini anladım ve hemen hastaneye geldik.nişan zannettim ama koyu ve sümüksü olmadığını farkettim Kanamanın sebebi plasentanın kanaması .şu anda şükür herşey yolunda sancıyı ve kanamayı durdurdular . Eğer herşey yolunda giderse yarın çıkacağım. Sizden dua istiyorum 🙏