Begm29 Merhaba hanımlar ben 8+2 yim ve mide bulantım çok fazla eşim de fabrikada çalışıyor corona sebebiyle oldukça endişeliyim ailem sehirdısında acaba yanlarına gidebilir miyim Kendi aracımla hiç izin belgesi alıp giden var mı kızlar k
Merve6475 Begm29 canım bende 30. Haftaya giricem Doğum iznine ayrılıp görev yaptığım sehirden memleketime gidicem Doğum için eşim falan orda ailemleyim suan kendi aracımızla gidicez bence sende gidebilirsin
Songulkaya Begm29 çok önemli geçerli bi mazeret göstermediğiniz sürece izin vermiyorlar diye biliyorum canım. Doğum ölüm birinci derece yakın hasta falan olması lazım
glsahbaydemir Begm29 çok denedim, biz tokattayız evimize İstanbula dönmek istiyoruz. Hiç bir şekilde yollamıyorlar.