nursenakaynak01 meraba hanımlar 33+3haftalik hamileyim sag tarafında ayaga kalktgmda donerken otururken bicak gibi birşey saplaniyor sanki hareket edemiyorum oyle olunca neyden kaynaklanabolir ayni haftada olup yasayan var mi aranizda
[silindi] nursenakaynak01 ay ben dun yürürken yerimde kaldım bıçak saplanır gibi bi agrı girdi bütün gün doguruyorum sandım annemde normal olur bunlar dedi zaten ölüyorum bel agrısından kalça agrısından 😂
poyrazsmom_ nursenakaynak01 o haftada banada olmuştu bi kaç kere ama neden oluyor bilmiyorum canım şuan 36 haftalığım olmadı bakalım tekrar.
SedaSevval10 nursenakaynak01 günümüz aynı 2 gündür bende de var ayakta kalmaya bağladım ben ama uzandım bayadır hala geçmiyor kaslarla alakalı olabilir inş öyledir
Mizrakgrkm94 poyrazsmom_ merhaba acaba sizinde sag alt kisminzda bebeğinz hıçkırık tutmus gibi.oluyor mu acaba ?
Sinem1989 Bende 31 haftalığım bendede aynı durum söz konusu açıkçası merak ediyorum bende. Birde 2 gündür falan hareketlerinde yavaşlama var sanki bir hafta öncesinde balık gibiydi. Çok yoruldum çok ayakta kaldım ondanmı acaba ???
nursenakaynak01 Sinem1989 her gün ayni olmuyormus birgün bakiyorum yerinde durmuyor birgun de cok hareketsiz oluyor
sevgicaner78 Sağ karın boşluğumda aynı ağrıyı yaşadım nefes alırken dönerken yürürken bıçak saplanır gibi doktora gittiğimde ileri derece idrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrendim antibiyotik kullandım ihmal etmeyin enfeksiyon erken doğumu tetikliyormuş
nursenakaynak01 sevgicaner78 bendr enfeksiyon var zaten mantar da var o kadar cok kullandim ki gecmek bilmiyor
nursenakaynak01 SedaSevval10 ben ayakta da degilim cok bugun tum gub yattm oruc tutuyorum diye yine oldu
Sinem1989 nursenakaynak01 korktum bende ikinci hamileliğim ama 7 sene geçti aradan unutmuşum🙈. Hareket etmeyince çok korktum arada birde olsa ufak bi hareketlenme olduğunda seviniyorum
nursenakaynak01 Sinem1989 her dakika hareketlerini takip ediyorum baktm hareket etmiyor cikolata yiyorum karnimi oksuyorum ufak hareketle vuruyorum hemen hissettiyor ama normal bi kqc gun hareketli olup bi kac gun sakin olmasi bir cok postta gördüm
poyrazsmom_ Mizrakgrkm94 merhaba canım😘sağ alt kısım olarak göbeğin aşağısını mı kastediyorsun acaba yoksa kasıklarımı benim bebeğim bu aralar daha sık hıçkırıyor 2-3 dk gibi bi süre sürüyor genellikle göbek deliğimin biraz aşağı tarafında kasığa gelmeden yani bazen sağda hissediyorum bazen solda
Mizrakgrkm94 poyrazsmom_ göbeğimn asagisinda hissediyorum ya biraz korkmadim desem yalan soylerm aca normal mi
poyrazsmom_ Mizrakgrkm94 zaten hıçkırık olduğunu hissedersin canım kalp atışı gibi kişiden kişiyede süresi değişiyor benimki 2-3 dk sürüyor dediğim gibi bebeğin hıçkırması iyi bişeymiş bildiğim kadarıyla ve çoğu gebe yaşıyo bunu endişe etme bence ☺️🥰