Fatos_kayaa bende de adetimden önce olmuştu. Ama adet kanı gibi değil, bazılarında pembe tonlarında oluyor. Benimki de kahverengi çamur gibiydi. İlk gün biraz geldi. İkinci ve üçüncü gün de sadece peçeteye silince gelmişti. Adetten farklı oluyor. İnşallah hayırlı haberler alırsınız ☺️🌸