merhabalar 10+4 haftalık hamileyim kan ve idrar değerlerim sonucundan şüphelenen doktorum böbrek ultrasonu verdi ve büyük bir şok ile bir böbreğimin geçmişten gelen nedenlerle çürümeye gittiğini söyledi şuan değerlerim aşırı yüksek değil fakat takipte olmalıymışız benim gibi tek böbreği olup doğum yapan arkadaşlar varmıdır? bu arada 2. bebeğim olacak 6 yaşında 1 kızım var.