poyrazsmom_ Gzeynep evet var canım baya hemde 😂 bide bebiş başkı yapıyor alttan doğum pozisyonunda artık doğum yaklaşıyor ondan artıyor sanırım bilmiyorum 🤷🏻♀️
dfnomr Gzeynep beyaz akintim hamilelik boyunca vardi ama bir haftadir cok artti enfeksiyon mu acaba diye de dusundum ama yanma agri falan yok herhalde normal diye dusundum sanirim normal🤗
Seymabebgm Gzeynep normal canm 37 olduk bizde son 1 aydir iyice artmsti hatta bebek dogum.pozisyon gecmis o yuzden de artiyo
Gzeynep Ağrım akıntım siklasinca ben doguracam galiba diyorum geçince yok ya daha zaman var dogurmam daha diyorum :D kafam allak bullak 🤦🤦🤦