Kızlar ben 10. Haftadayım hala ağrılarım var bende ilk zamanlar çok sıkıntı yapıyordum artık alıştım rahim büyüdüğü için ve bebek yerleştiği için oluyor benim 6. Haftada kanamam olmuştu hatta progestan kullandım. Kafaya takmayın fazla iş yapmayın uzanın yatın eşiniz yapsın biz lyle yapıyoruz