durununannesii Kızlar 16+1 haftalığız son 2 gündür özellikle sırt üstü yattığımda bi kıpırdanma hissediyorum ve elimde karnıma dokunduğumda hep bi noktada sertlik hissediyorum acaba o sertlik bebek mi sizdede oluyo mu?
Rabiatrr 19+3 deyim kıpırtıları 3 gündür falan hissediyorum ama daha sertlik falan hissetmiyorum kaçıncı hamileliğiniz
durununannesii Rabiatrr ilk hamileliğim böyle karnımın alt kısmında bazende sağımda ve solumdada hissediyorum bende şaşırıyorum erken değil mi diye ama durum böyle 😂
Imfromlastnight Bende 16+6 yım bugün göbeğimin 2 parmak altında 2 baloncuk patladı ama o kadar gazlıyım ki bebekse de sevinemiyorum:))
Rabiatrr durununannesii kız o kadar hem sağında hem solunda hissetmezsin ben sadece sağımda hissediyorum 😄
deletedmom126 durununannesii ya 2 haftadır bebegi hissediyorum diye seviniyordum meherse bağırsaklarımmıs😲
Rabiatrr durununannesii tuvalet problemi yaşıyo musun gaz problemi falan o haftalar da benim çok olurdu karnım şişerdi ertesi gün dümdüz olurdu mesela onlarla alakalı mı ama bi tarafında bebeği hissetmiş olabilirsin tabi 😊