neslihanahmet-34 28 haftalik hamileyim. Sag bobregimde ne yapsam gecmeyen bir ağrı var. Ne yapabilirim?
Tugbacolak neslihanahmet-34 su tuketımıne dıkkat et canım bendede vardı doktoruma soyledım bıcak saplanır gıbı oluyordu ultrosynla baktı su ıcmıyomusun sen dedı gerckdende kendımı bıldım bılelı gun ıcınde hıc su ıcmedıgım olurdu elımde şişeyle dolasmaya basladım aklıma gelsın dıye sonra gectı
aytii neslihanahmet-34 benim de o haftalarda ağrı vardı idrar tahlili yapıldı kum döküyormuşum bol su içtim şimdi ağrı falan yok
SedaSevval10 neslihanahmet-34 gebeliğe bağlı böbrek büyümesi olabilir bende de oldu doktora girmenizde fayda var.