HappyMotherbaby cnm bn dogum yapmadan once almamistim, dogum yaptim bebegim hemen emmedi, goguslerim sisti acimaya basladi. Bnde biraz arastrdm elektrikli sacma geldi calisan anne degilim,ve cok pahalilar. bebegim alisinca emziricem surekli diye. E bebekte calisan arkadasim var oda manueller hic ise yaramaz bosuna verme para dedi. Bi arkadasim tavsiye etmisti eczaneden eski usul pompa aldim minicik bisi 15 lira. Canimida acitmiyor. Bebek emene kdr isime yaradi