Bende 39+6 yim doktor pazartesi bir değişiklik olmazsa salı suni ile başlatabileceğini söyledi. Ama ben eğer bebekte riskli bir durum yoksa biraz beklemek istediğimi söyleyeceğim. Çünkü benimde hiç açılma sancı vs yok. Annem suniye dayanamazsın dedi. Eğer doktorda izin verirse bekleyeceğim biraz daha. 41 de doğum yapan çok tanıdığım var teyzem 3 oğlunu da 41 küsür de doğurmuş.