Masalimm Kızlar 18+4üm bugün hatta bi kaç saattir rahminin içinde bi ağrı var karnıma vuruyor normalmi sizce
Burcuyyy Masalimm bendede çok oluyor belim kaşıklarım rahmim doktora diyorum hiç bisey yok diyor sanırım büyüyor ondan oluyor
Derya2828 Agri belki bebegin buyumesinden kaynakli olabilir ama siz gene de minimumda hareket edin uzanin 20.haftaya kadar dikkat etmek lazim. Bir sorun yoktur umarim icinizi rahat tutun
Masalimm İnşallah kızlar ayaklarımın altına yastık koydum uzandım bakalım bir de hep sola mi yatmak lazım ya🤦♀️
Derya2828 Masalimm sola yatinca kan akisi daha fazla oluyo diyorlar zaten bi sure sonra sirtustu yatamiyorsun istesen de