Baby17 Kola çok canım istiyor bir kutu içsem yada daha az herhangi bir zararı olur mu bilenler içenler
HilalG Baby17 benim toplam bir iki çay bardağı kadar içtiğim oldu bir zararı da olmadı zaten sonra doktora da gitmiştim bir şey çıkmadı yani arkadaşın dediği gibi nefsi köreltecek kadar içilir bence her gün her gün olmadıkça 😊
Eemmyy Baby17 benim arkadaşım 9 ay boyunca doğurana kadar Hergün fazla fazla içti günde 1 litre içmiştir diyebilirim bebekte herhangi bir problem olmadı. We şimdi 1 buçuk yaşında☺️
Degisken Burdakilere sorarsanız herkes size sakın sakın diyecektir. Ben dr dan dinledim kağan kocatepe youtube da adam açıklamalı bir şekilde anlatıyor günde 1.2 bardağa kadar izin veriyor..
MinnakLiva Eemmyy Benimkide içti ama maalesef uykusuz bi bebek doğurdu çocuk asla uyumuyor günde 1 2 saat zorla uyuyor doktor direk ben sana kola içme demiştim dedi, bence kararınca içmek iyidir abartmaya gerek yok 1 lt falan çok fazla
Yeliz1905 Baby17 doktorum canım istedgınde bır bardak içebilirisn demistı hersey abartmadan yenılenılır içilebilir demişti
Gzmsydr Baby17 Ay benimde ya hamileliği öğrendiğimden beri içmedim ama çok abartmadan içebilirsin diye biliyorum bende bugün yarin diye erteliyorm:)
Minnaksever Baby17 normalde hiç aramam ama hamileliğimin başından beri çok istemişti 33.haftada içtim artık bı bardak 😁 bişey olmaz benim kaynanam bagimliymis günde 1litre içermiş tabi ki her şeyin fazlasi zarar ama canın cekmisse iç ☺️
Eemmyy MinnakLiva tabi ki çok fazla canım. Çok kızıyorduk içiyo die gizli saklı yine içiyordu. Bende mesela çok ama çok sewiyorum kolayı Hergün içerdik normalde, hamile olduğumu 1 ay önce öğrendim, 1 ayda 1 bardak içmemişimdir
oygenkubra Baby17 valla çok canım isteyince bir bardak içtim bir kaz kez .. bence fazla olmadığı sürece her şeyden biraz yiyip içilebilir diye düşünüyorum .( sigara , alkol vb. hariç )
Yakamoz__gul Baby17 o kadarlık müsade et kendine. Bende normalde kola çok severim ama tabi çok canım isteyince yarım bardak veya 1 bardak içiyorum. Asıl kolanın zararı kafein içerdiği icin. O gün çay kahve pek icmezsin nefsini körlersin
Denizler Baby17 bende şuan 29+6hamilegim benimde canım çok istiyordu ama ben içiyordum hemde günde 4.5bardak ve Allah’a şükür hiç bişey olmadı
nil_sugra Baby17 eğer canın çok istiyorsa nefsini köreltecek kadar iç canım. Sürekli olmazsa bu durum çok çok daha iyi olur. Ben cips asla yemem ama gebelikte hap canım cips ister 😫 büyük saçmalık ama hamileliğin başladığı yerde mantık bitiyor canım 😂
Eemmyy MinnakLiva yani olsun tabi cips bende yiyorum 😀dr abur cubur yeme dedi ama kusura bakmasın canımız çekiyo☺️