Benimguzelkiziim Merhaba doğum yaptım 🙏 ve bebeğim sabaha karşı süt için uyandırınca yani saat 6 gibi ⅘ saat uyumadığı oluo ve ağlama krizlerine girio ( gazı yok ) ayrıca gündüzleri süt için hiç ağlamıo bıraksam saatlerce uyur herhalde
Oyku10- Benimguzelkiziim 2 saatte bir mutlaka bebeğinizi uyandırın. Sarılık olur sarılık olan bebek uyandırmasan gece gündüz uyur. Emecek ki sarılığı gidecek
minicikbirmucize Benimguzelkiziim 2 saatte 1 emzirmen lazım yoksa sarılık olur, bebeğini soy biraz üşüsün ayağına kulağına dokun uyaran ver uyandır o hep uyur yoksa ve sarılık olur Allah korusun
Benimguzelkiziim minicikbirmucize canım şuan sarılık yok çok şükür sütüm de az malesef ek mama kullanıyorum biraz ama zamanla artmaya başladı umudum var uyandırdm mesela şimdi o çok zor şekilde mememi almadı ağlamaktan bende bibereno sağdım sütümü bi şekilde içti😪
Benimguzelkiziim minicikbirmucize ayak kulak uyarmıyo pek kıyafetinidw kayınvalidem hasta olur diye soydurmuyor 😌 altını değiştirriyorum eskiden uyanırdı şimdi ona da pek tepki yok
minicikbirmucize Benimguzelkiziim bebekler kolay kolay üşümezler canım sen bilirsin tabiki ama uyandırıp 2 saatte 1 emzirmelisin ki sarılık olmasın
Oyku10- Benimguzelkiziim ne demek kayınvalidem izin vermiyo doktor mu kendisi çocuğun uyarılması gerekiyo