Kizlar merhaba hayirli ramazanlar, benim sorum olcak, benim bebişim 35+3 haftalık oldu erken doğumdan korkuyorum bu aralar akşamları eşimle birlikte yürüyüş yapıyoruz, Ama dün yürürken alt tarafımda iğne saplantısı gibi bişeyler hissetim zor yürüdüm , evet geldim yemek falan yaptım hersey normaldi sahurda aynı ağrım yine geldi oturduğum yerde iğne saplantısı gibi saplandıkca ister istemez oturduğum yerden kalkıyom hisetmiyim diye 4 sefer geldi gitti bu ağrı 10 dakıka arayla wc gittim geldim yatsam gecer dedim ayağa kalktıkca Arada Aynı sancı geliyo ama yatınca hissetmiyorum inşallah erken doğum gibi bişey olmaz 😥