nisam45 36+4olduk bebegin bütün agirligi bacak arasinda özellikle sag bacagim yerden kesiliyor baski yapıyor böyle olupta erken dogum yapan varmi.karin ağrısı ve arada ishal de var.
Sunay10_ nisam45 karın ağrısı bendede vardı geçen hafta ve kusma ishal oldum nişanım da gelinde gittim 2cm açılma düzensiz sancılar çıktı eve geldim bu gün 37/0 oldum pazartesi tekrar gidicem bakalım
fsyhslg nisam45 36+3 canım bana da oluyor hepsi geçen hafta kontrolde doktor bebeğin baskı yaptığını kanala indiğini söyledi o yüzdenmiş
nisam45 Tm kızlar cok saolun selametle bu haftayida atlatsaydik.yürüyüş yapmak istiyorum dogum baslarsa diye korkuyorum bu haftada gecsin sonra dedim