Derenkara Merhaba hanımlar 27 haftalık gebeyim son iki haftadır ellerim de uyuşma var bu durum hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Bu durum normal mi ?
Kubbraa Derenkara canim benmde sabahlari uyandığımda da ozellikle uyusma yumruk yapamama gibi durumlar oluyo hatta 1 haftadr bileklerimde eklem yerlerinde ağrı oluyor ödem filan topladgmz icin hamilelikte normalms
Sdaakll Derenkara canim ben 1 ay cektim geceleri uykumdan uyaniyodum dayanamiycak derecedeydi doktorumla gorustum benexol b12 verdi ve gunde 1 tane mutlaka maden suyu tuketiyorum doktoruna danis mutlaka ilac verir