mom44 genelde doğum belirtisi diyorlar. Bende ilk hamileligimde doğumdan 1 hafta önce felan ishal olmuştum. 2gün sürmüştü. 1 hafta sonra kontrole gittigimde doktor alttan muayene etti, 2 cm acıklik var dedi ve suyum sızınti şeklinde gelmeye başlamiş, hemen yatışım yapilmişti. Hic sancim yoktu ama. Suni sanciyla dogurmuştum. Şimdi 36+4 haftaligim. Ishal değilim ama 3 gündür felan büyük tuvalete cok sık gidiyorum. 🤷♀️