Gkc2144 Ueslem1902 canım gitmedim duyduğuma göre çok kalabalık odaları çok küçük düzensiz sultan hastanesin dense bağlar hastanesi daha iyi tabi yine de siz bilirsiniz
Zsnbr Ueslem1902 aynen canım sultan hastanesi biraz devlet gibi çok kalabalık yani ama özgür hoca vardı o çok iyiyidi gidersen onu bi düşün
Gulanelis Ueslem1902 leş gibi bir hastane devletten farkı yok cok pis kokuyor yerler berbat ve doktorlar aşırı ilgisiz en azından 2 tanesi oyleydi