gelin_34 Arkadaşlar 37. Haftayım ve bu göbeğin aşağı düşmesi nasıl bir şey merak ediyorum, yani bunu nasıl anlayabilirim? Etraftan duyduğum göbek aşağı düşünce ertesi gün Doğum başlayabilirmiş
Snmdnz gelin_34 banada annem diyo karnin dusmus diye 2 hafta oldu nerdeyse tık yok 35+6 haftadayim canm
Dncseymaa gelin_34 göbeğin aşağıya düşünce zagen bu gözle görülür birşey oluyor. Benim göbeğim düştü 39+2yim ama daha doğurmadım. Göbeğin düşse de haftalarca bekleyebilirsin. Bazı annelerin erken bazılarının geç düşer. Bu tamamen bebeğin kanala aşağıya inmesiyle ilgili 🤐