Yasevita Kızlar ne zaman tetonoz aşısını yaptırmamız lazım. Doktora sormak aklıma gelmedi. O da bişey söylemedi. 17 haftamdayım şuan
witharzu Yasevita 19. Ve 20. Haftalarda yaptırılıyor diye biliyorum. Şuan 19+5 haftamdayım ve bugün sağlık ocağında randevum vardı fakat malum durumlardan önümüzdeki haftaya sarktı.
ilkbahar Yasevita bu haftadan itibaren bebeğin hareketlerini hissetmeye başladığında yaptırmaya gidebilirsin aile hekimliğine 🙂
denizsn Yasevita 23.haftadayım 2gün önce yaptırdım aile hekimliğinden aradılar zamanı geldi diye doktoruma sordum onayladı olabilirsin diye yaptırdım.
Annisko Brce canım 2.Dozu tam 1 ay sonrasına randevu veriyo ama aile hekiminin mesela saha çalışması varsa 2 gün önce 2 gün sonraya da olabiliyo ben 2.Dozu bu şekilde oldum.2 gün erken
Brce Annisko çok sağol canım, ikinci doz için tam bir ay sonraya randevu verdiler ama o gün detaylı ultrasonumda var ikisini aynı gün yaptırmasam mı acaba demiştim
Liliz Yasevita canım ben 20+0 da birinci dozu oldum nasipse 24. Haftada da ikinci dozumuzu olacağız doktoruna muhakkak ulaş benimki bu aşının önemli oldugunu yaptırmam gerektıgını soyledı