Ozemmerdn onu bilmiyorum canım belki daha önce düşük yaşadığım için mi vajinadan artık önermiyor ya da kanamam yok ondan mı ağızdanda yeterli okur diye bilmşyorım sadece önermiyorum dedi. ama 2 hamileliğimdede vermedi hiç bir doktor ilkinde iğne kullanmıştım o xidden çok etkili olmuştu şimdide çok şükür kanamam yok inşallah olmazsa rabbim yaşatmasın kimseye