Sis Merhabalar, 11 haftalıgım bugün tam, sizce kaç haftalıkken gideyim dr’a Virüsten dolayı cok sık gitmek istemiyorum hem cinsiyet öğrenmis olurum gitmişken diye düşünüyorum o yuzden soruyorum hanımlar
Mehtappp_ Sis 12. Haftada ihtimal olarak söyledi doktor, cinsiyet gelişimi 16. Haftaya kadr devam ettiğinden beklemenin netlik kazandıracağını özellikle belirtti canım
SeHer1909 Haftada söyledi değişmedi de hiç 25 olduk. Ama 12. Haftda ikili taraman var düzenli olsun istiyorsan önlem alıp bi düşün derim