Ellerim de uyuşmam hala devam ediyor maden suyu içiyorum magnezyum kullanıyorum hafifledi fakat geçmedi bunun üstüne de avucumun içi aciyor parmak kemiklerim sanki spor yaparmışsın da hamlar ya öyle bi ağrı var .. bu neyin eksikliği? Yediklerime de dikkat ediyorum bilen var mı ? Yaşayan var mı acaba 🥺