Naz1988 Deletesmom095 Hamılelıkte normal bendede oluyo kuyruk sokumu acıyo canım bebekler buyudukce baskı yaptıkları için
Kurbagaannesi Deletesmom095 canım benim kızım o dönem kanala girmişti dönmüştü. Ondan olabilir ultrasonda anlaşılır ama korkma bu doğum yaklaştı demek değil. Bir de çok oturanlarda oluyor. Ben masa başında çalıştığım için çooook erken başlamıştı
Akurt Deletesmom095 dun ben oyleydim canim galiba enfeksiyon oldum doktorum antibiyotik agri kesici serum falan verdi su an iyiyimde afedersiniz buyuk tuvaletimi yaparken çok sancim oluyo canim aciyo
ilkbahar Deletesmom095 ben 28haftalıkken doktora gittiğimde bebek doğum kanalında artık aşağıya baskı olabilir demişti 😵 senin de acaba bebek baskı yaptığından dolayı mı ki🤔
mavera Deletesmom095 38 haftalığım neden olduğuna pek anlam veremedim baskı mı yapıyo acaba napıyo ki😊
Kiymetlibebek benimde baski oluyor 27 haftaligim sanki bebegi cok assada tasiyorum gibi anlamadm gitti