sevenpolat O yerleşme kanaması dediğimiz şeyden dolayı 12 haftalıkken hamile olduğumu öğrenmiştim😅 cünki o 3 ay içinde ara ara kanamalarım olduğu için düzensiz adet sanıyordum sonra tabi işlerin başka olduğunu öğrendim yani ilk 3 ay’da yaşanan bi durum
Hylal Benim de ilk 3 ayda bikaç sefer yerleşme kanamalarım olmuştu. Doktorum progestan vermişti. 3 aydan sonra bıraktık. Bir daha yaşamadım.