Eemmyy 6+6 haftalık hamileyim. Normalde az da olsa yiyordum ama bugün hiçbirşey yemek istemiyorum yemedim de zaten. Sadece kalktığımda mide bulantısı ilacı içtim. Bebeğime zararı olur mu ondan da korkuyorum 😕
Zlhb Eemmyy ben öyle durumlarda çorba içmeye çalışıyorum içi almıyor insanın o kadar iyi anlıyorum ki
sevenpolat Kuru bişeyler atıştırmaya çalış canım. Benim ilk 3 ayım 7/24 iştahsız geçti ve sürekli istifra etmeyle hiç bişeyler yemediğim halde. Hap kullandıysan kuru az az bişeyler yemeğe çalış bol bol da su iç.
sevenpolat Eemmyy Olur kraker varsa ondan da yiyebililirsin hatta normal meyve de yemeği dene vitamin kazansın vücudun
Arya12 Bebeğe bir şey olmaz o su an senden beslenmiyor hiç korkma sadece sen bir şeyler yiyemediğin için halsiz kalırsın o kadar